“БЕЗКОШТОВНИЙ ТРАНСПОРТ - ЦЕ РЕАЛЬНО!”

 Ігор Васюник в ефірі «Львівська хвиля»- громадський транспорт Львова  перетворили в корупційне корито - YouTube

Ігор Васюник


Львів’янин, громадський діяч, Голова благодійного фонду «Гуманітарні ініціативи», народний депутат України VII-го та VIII-го скликань.

За даними VoxUkraine входить в п’ятірку народних депутатів за рівнем підтримки реформаторських законопроектів (понад 280 законодавчих ініціатив).





Автор закону про Е-квиток в громадському транспорті, щодо охорони пам’яток ЮНЕСКО в Україні (про збереження історичного Львова), співавтор законів про українську державну мову та щодо захисту прав учасників АТО, інші. Співавтор дослідження «Чи є майбутнє в залізничного транспорту України?».


Реклама


 New Arrivals

Зайти в магазин   Оkolytsya   


Друзі, це справді реально! Все більше міст Європи та Америки роблять проїзд у громадському транспорті безкоштовним для містян і при цьому зразковим по якості послуг та комфорту. Цей досвід варто вивчити.





Як фінансуються перевезення в міському громадському транспорті в тих містах, де скасували для мешканців оплату за проїзд?

«Нічого немає безкоштовного» - це перше, що ви скажете, не знаючи про світовий досвід і керуючись звичною логікою прибутків-видатків.

У всіх містах, де проїзд в громадському транспорті зробили безкоштовним для мешканців, витрати на забезпечення його роботи закладені в міському бюджеті.


Прогресивні міста давно відвели міському громадському транспорту стратегічну роль №1 через його вплив на соціально-економічний розвиток міста. З цих же причин міських громадський не розглядають як окремий бізнес-проект, який має сам на себе заробляти.


 Можливо я вас здивую, але МІСЬКИЙ ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ У ВСІХ РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ, навіть там де платять за проїзд, ДОТАЦІЙНИЙ: з міських бюджетів виділяють компенсації на забезпечення його роботи від 25 до 90%!

Чому у Львові 8-ий рік поспіль не можуть запустити Е-квиток?

Це б дало відповідь скільки їздить людей в громадському транспорті і скільки коштів від оплати проїзду надходить.

Електронний квиток не лише зробив би сферу перевезень пасажирів в міському громадському транспорті прозорою, а й допоміг би оптимізувати витрати, покращити якість перевезень і зекономити кошти.

В понад 15 містах України вже діє або тестують Е-квиток. Навіть Дрогобич випередив наше місто. А європейський та прогресивний Львів й далі з 2011-го року щось обговорює, оголошує, розглядає, передає, запрошує.

І давайте пригадаємо лише деякі випадки "покращення" громадського транспорту у Львові:

  • Афера із закупівлею вживаних трамваїв ЛКП «Львівелектротранс». Мільйони збитків, ніхто не покараний.
  • Непрацюючі інформаційні табло на трамвайних зупинках вартістю 500 тисяч євро.
  • 150 білоруських автобусів купили в лізинг для АТП-1 за кошти з міського бюджету. Причому на таких «вигідних умовах», що їхня вартість зросла вдвічі. Хто отримав відкат від цієї угоди? До речі, більшість з цих автобусів простоює на території АТП-1.

Загалом за чотири роки дотації комунального транспорту вартували Львову 1,5 мільярди гривень. Чи львів’яни відчули покращення в громадському транспорту? – Ні!

Публікацію підготував Роман Шуховський 

Масштаби розкрадання навколо всіх цих «покращень» громадського транспорту колосальні. І поки ми копирсаємося в цьому болоті, вимагаємо прозорості обігу коштів та ефективного їхнього використання, в світі скасовують оплату за проїзд в громадському транспорті.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українська вишиванка у Львові